Naročite se na enovice

http://www.nanlite.si
http://www.cyberstudio.si
http://www.facebook.com/pages/e-Fotografija/201306676587
>

 

 

Sony DSC-P120 in EMF @ Club Lipa

05.07.2004 17:47
Žiga Intihar

 

V klubu Lipa se je odvijal že tretji Electronic Music Festival po vrsti. In ker sem hotel s seboj vzeti tudi digitalca, kateri je moral biti tako velik, da sem ga lahko spravil v žep in bi mi prav tako omogočal vse ročne nastavitve (saj v slabih svetlobnih pogojih avtomatika povsem odpove), je bil Sony-jev P120 kot nalašč pripravljen za fotografiranje, ki sem ga nameraval izvajati tisti večer in proti jutru.

 

 

Ker sem bil omejen s 128 MB prostora na kartici, se nisem ob prihodu zapodil v fotografiranje zabave željnih mladcev, ki smo napolnili Lipo do zadnjega kotička, ampak sem raje počakal na vrhunec večera, ki je bil (vsaj zame) prihod Dave Manalija za gramofone. Že s prvim komadom nas je ponesel v višave in ta ritem je dršal in dršal, dokler se ni sprehodil do mirnejšega takta. Ravno toliko udarnega, da smo lahko ponovno zadihali in se pripravili na naslednji val nore glasbe.

 

 

Tukaj pa je prišel na vrsto Sony DSC P-120. Nastavitev na manual, zaslonka na 5.6 in časi od 1/2 sekunde do sekunde. Bliskavico sem nastavil v ��" nastavitev, saj bi drugače preveč blisknila in bi bili ljudje pri dolgih časih preveč osvetljeni ozadje pa popolnoma temno. Edino kar me je motilo je to, da se jakost bliskavice ne da nastavljati po stopnjah, temveč samo iz »normal« načina v ��" ali +. Za fotografiranje pod takimi svetlobnimi pogoji bi rabili ravno umesno kombinacijo med ��" in »normal« jakostjo bliska. Ostrenje je bilo seveda centralno in avtomatsko. AF deluje s pomočjo rdeče lučke. V teh slabih svetlobnih pogojih pa vsak kompakt rabi vsaj sekundo da izostri predmet in nič drugače ni tudi s tem Sony-jem.

 

 

Toda za vse napake, se je vsaj meni odkupil s svojo majhnostjo, tako da sem ga lahko spravil v žep, ko ga nisem potreboval. Še danes pa mi je žal, da sem uporabljal zaslonko 5.6 namesto 2.8, saj bi tako dobil nekaj več svetlobe v samo fotografijo, posledično pa seveda tudi nekaj več ambienta. Ve pa se, da je za resno delo treba poseči po (D)SLR kameri.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  • Deli z drugimi:
  • www.facebook.com