Naročite se na enovice

http://www.nanlite.si
http://www.cyberstudio.si
http://www.facebook.com/pages/e-Fotografija/201306676587
>

 

 

Canon EF 400mm f/2,8 L USM IS

Avtor:Matjaž Intihar
30.04.2007 23:02
Stran:

 

 

V vsakem primeru pa objektiv Canon EF 400mm f/2,8 L USM IS še vedno zasluži ime »optično najboljšega« Canon objektiva. Tudi sklop dodatnih leč za stabilizacijo slike mu ni pokvaril kakovosti zapisa.


V Bavarskem gozdu nisem bil osamljen z objektivom Canon EF 400mm f/2,8 L USM IS. Le da je nemški kolega cel dan čakal na ugoden trenutek za točno določeno fotografijo volka, medtem ko sem sam s težkim objektivom prehodil celoten park.


Šele ko objektiv s tako težo dodate na vaš tativ spoznate, da za njega ni primeren. Kljub temu, da nisem uporabil nizko cenovno stojalo, pa vseeno ni bil primeren za to težo.


Kljub uporabi stojala, sem zaradi njegove neprimernosti moral uporabljati kratke čase osvetlitve.


Fotografskim kolegom z mnogo lažjimi objektivi se je večkrat smejalo ob pogledu na mojo "kristusovo pot".


Stojalo, ki je več kot primerno za hobi fotografu dostopne objektive, je v kombinaciji s Canon EF 400mm f/2,8 L USM IS povsem neprimerno. Nizko cenovno stojalo se celo kar sesede pod težo kamere in objektiva.


Vendar pa fotograf o veliki teži ne razmišlja več, ko si lahko močno približa zanimive motive.


Canon EF 400mm f/2,8 L USM IS in 1,4X telekonverter. 1/400sek, f/4, ISO640.


Canon EF 400mm f/2,8 L USM IS in 1,4X telekonverter. 1/100sek, f/4, ISO640.


Canon EF 400mm f/2,8 L USM IS in 1,4X telekonverter. 1/250sek, f/4, ISO640.


Canon EF 400mm f/2,8 L USM IS in 1,4X telekonverter. 1/1250sek, f/4, ISO400.


Canon EF 400mm f/2,8 L USM IS. 1/320sek, f/7.1, ISO400.


Canon EF 400mm f/2,8 L USM IS in 1,4X telekonverter. 1/800sek, f/4, ISO500.


Izrez iz zgornjega posnetka. Globinske ostine je izredno malo in v 1:1 povečavi se opazi, da je kljub kratkemu času 1/800sek in uporabi stojalo posnetek stresen.


Objektiv nam vsekakor lahko dobro služi. Vendar pa je to povsem namenski objektiv. In da ga v celoti izkoristimo tudi pri prikazu vrhunske optične kakovosti je najbolj pomembno, da posnetek ne stresemo. Za to pa potrebujemo kljub vklopljeni stabilizaciji slike izredno močna in težka stojala ter kratke čase osvetlitve vsaj 1/1000 sekunde.

 

Stran:
 
  • Deli z drugimi:
  • www.facebook.com