Kamera Nikon D7500 je velik korak naprej v seriji 7xxx. Močno so jo približali opazno držaji D500, obdržali kakovost slike in visoko hitrost, za nižjo ceno pa nekaj prihranili na ohišju in AF.
Tisti, ki ima kamero DSLR si tudi želi kaj manjšega, kompaktnega in da ima odlično kakovost slike. Na filmskih kamerah je bilo to enostavno. V vse kamere smo lahko dali enak film. Za kakovost zarisa slike je skrbel samo objektiv.
Fotograf, ki želi od dodatne luči več tudi na terenu, potrebuje manjšo in predvsem lažjo bliskavico, katero polni preko baterije. Vseeno pa mu mora nuditi še dovolj moči za mehčanje svetlobe z odbojnim dežnikom, mehčalnim boksom ali uporabo trde svetlobe s satovjem, oziroma uporabo barvnih gelov za tonske učinke.
Vedno pišem. "Najboljše kamere za vse ni. Obstaja samo najboljša kamera za naš način fotografiranja!"
Če vstopate v razred ultra zum fotokamer, potem že točno veste. Želite kamero, ki nudi dolgo, res dolgo goriščnico. Če te ne potrebujete, potem pojdite mimo teh kamer, saj vam bodo dolge goriščnice samo v napoto, kmalu tudi veliko in težko ohišje.
Če se danes izbira najvišjo kakovost slike med kompakti z zum objektivi, potem ni dileme. Trenutno jo nudijo tri podjetja, pa še med temi sta v prednosti tisti dve, kateri sta v foto svet prišli z digitalnim zapisom.
Kamera Panasonic GH5 mi je pokazala, da je v kamerah CSC lepa prihodnost in, da je tehnološko že zelo zmogljiva. Ima še eno odlično lastnost. Stabilizacija slike v objektivu (O.I.S.) in preko tipala je usklajena. Odlično deluje tudi pri goriščnici 400mm.
Namen tega članka je izvesti primerjavo dveh fotokamer, različnih generacij v enakih pogojih z istim objektivom pri enaki goriščni razdalji in zaslonki.
Fotograf pri večkratnem fotografiranju portreta dobi tisti pravi občutek za "pravo" zaslonko, ki bo doprinesla k želeni ostrini po globini. Vse je odvisno od oddaljenosti in pozicije porterta, goriščnice in seveda zaslonke.
Kdor rabi hitrost, odlično sliko v slabih svetlobnih pogojih in poleg polnoformatne še kamero z manjšim tipalom za to, da si zoža kot zajema, potem sploh ni dileme.
Za profesionalnega fotografa je kamera Nikon D500, trenutno najboljša kamera APS-C razreda.
Kamere z zaščito niso samo ozko namenjene za fotografiranje v vodi. Uporabljamo jih lahko za vse namene. Le bolje se počutijo v za druge kamere preveč ekstremnih pogojih.
Občutljivost (ISO), je enakovreden faktor med tremi, med seboj povezanimi lastnostmi, zaslonka, čas, ISO. Vsaka sprememba ene izmed teh treh lastnosti, vpliva na drugi dve.
Prihajajo dvojni objektivi ali kamere, ki nam z novimi programskimi rešitvami fotofon še bolj približajo v domeni fotografije. Enostavno v marsikateri funkciji že prekašajo kompaktne fotokamere, ki imajo manj programske podpore.
Kdor si želi več, ujeti korake v detajlu vsakega trenutka, so bliskavice Profoto tiste, katere nudijo največ.
Tiskalnik Epson L1800, vas ne bo presenetil z dragim potrošnim materialom in posledično visoko ceno izpisa.
Za fotografiranje si kupite širok zapestni trak v katerem je stiropor ali pluta. Če več snemate pod vodo video, raje izberite držalo. Z njim lažje kontrolirate vklop izklop gumbov na kameri in držite smer snemanja.
Program Everypixel s pomočjo algoritmov oceni vašo fotografijo, razpozna kaj je na njej, poda lokacijo in vam predlaga ključne besede.
Samyang nudi vse več zanimivih enogoriščnih objektivov z ročnim ostrenjem. Pri goriščnici 10mm je ročno ostrenje enostavno, saj je globinske ostrine vedno dovolj.
Razlike se skrivajo v podrobnostih. Vsak sam pa ve, jih potrebuje ali ne. Oziroma mu cena, da odgovor za eno ali drugo izbiro.
Fotokamera Panasonic FZ2000 zna biti uporabna tistemu, ki želi in potrebuje daljše goriščnice, rad dobro drži kamero v roki, fotografira vse in se ne želi preveč poglabljati v tehniko ter dodatne objektive.
Za samo 290€ dobite kamero v močno zaščitenem ohišju, z zaslonom, dodatno baterijo in kopico tehničnih rešitev za adrenalinskega snemalca. Kamera za tiste trenutke, ko je pomembno, da fotografijo imamo!
Za izdelavo videa s časovnim zamikom (Time laps) v bistvu podaljšamo intervale zajema, katere kasneje združimo in pohitrimo v zapis 24, 25, 30svs.
Na spletnih galerijah in v revijah, vidimo zanimive fotografije vode, ki so narejene drugače. Slika krajine je ostra, voda zamegljena in deluje mehko ter dinamično.
Večina pohodnikov se rada ustavi ob slapu in ga fotografira. Če smo mu blizu in piha veter, imamo v nekaj sekundah opazne kaplje na prednji leči objektiva.
Poleg večje zaloge barvil, ki doprinesejo k nižji ceni izpisa, se zaradi poslovne uporabe te multifunkcijske naprave še dodatno poceni izpis domačih fotografij. In to v visoki kakovosti.
Po prvem preizkusu (Objektiv IRIX 15mm f/2.4 - test) sem si zaželel še bolje spoznati uporabno vrednost objektiva z ročnim ostrenjem. Objektiv sem vzel na FotoPOTEP po Islandiji in v članek dodal nekaj fotografij.