Naročite se na enovice

http://www.nanlite.si
http://www.cyberstudio.si
http://www.facebook.com/pages/e-Fotografija/201306676587
>

 

 

 

 

Sony DSC-F828 / prve fotografije

Avtor:Matjaž Intihar
13.12.2003 16:19
Stran:

Tokrat sem Sony DCS-F828 preizkusil ponoči.

 

Sony DSC-F828, 1/25 sek., f/2,1, 7,1mm, ISO800, WB AUTO

 

Sony DSC-F828, 1/100 sek., f/2,1, 51mm, ISO800, WB AUTO

 

Sony DSC-F828, 1/3 sek., f/2,2, 9,3mm, ISO100, WB AUTO

 

Sony DSC-F828, 1/6 sek., f/2,0, 7,1mm, ISO100, WB AUTO

 

Sony DSC-F828, 1/25 sek., f/2,0, 7,1mm, ISO800, WB AUTO

 

Sony DSC-F828, 1/13 sek., f/2,0, 7,1mm, ISO400, WB AUTO

 

Sony DSC-F828, 1/5 sek., f/2,0, 7,1mm, ISO100, WB AUTO

 

Sony DSC-F828, 1/5 sek., f/2,0, 7,1mm, ISO200, WB AUTO

 

Sony DSC-F828, 1/8 sek., f/2,2, 11,2mm, ISO200, WB AUTO

 

Sony DSC-F828, 1/8 sek., f/2,0, 7,1mm, ISO200, WB AUTO

 

Sony DSC-F828, 1/6 sek., f/2,2, 20,5mm, ISO200, WB AUTO

 

Sony DSC-F828, 1/60 sek., f/2,1, 8,3mm, ISO200, WB AUTO

 

Fotografije z možnostjo povečave.

Pri ISO 800 je šum res močno izražen. Vendar spomnite se, kako ste mnogi delali v takih pogojih na film. 100ISO in stojalo! ISO 800, 1/80 sek, f/2.2, WB AUTO

ISO 200, 1/4 sek, f/2.0, WB AUTO

ISO 100, 1/20 sek, f/2.0, WB AUTO. Se še sprašujete o šumu. Fotografije prenesite na vaš računalnik in si dajte izdelati fotografije v vaš format. Takrat začnite pogovor o kakovosti slike!

 

CANON EOS 300D vs Sony DSC-F828

EOS 300D, 1/125 sek., f/6,9, EF-S 18 - 55mm, 18mm (28mm), ISO 100, WB auto

Sony DSC-F828, 1/250 sek, f/6,3, 7,1mm (28mm), ISO 100, WB auto. Lahko opazite tonsko razliko. Sony mnogo bolj zasiči barve. Za marsikaterega gledalca je tako fotografija boljša. Kompaktne kamere večinoma tako goljufajo naše oko.

EOS 300D, 1/80 sek., f/6,9, EF-S 18 - 55mm, 18mm (28mm), ISO 100, WB auto

Izrez levega dela slike. Ceneni EF-S 18 - 55mm nam v kombinaciji s EOS 300D da mnogo boljšo risbo in predvsem zelo malo kromatske aberacije.

Ta izrez sem tonsko popravil v PhotoShopu. Vendar lahko kljub enaki povečavi opazite, koliko manj je napak pri zarisu slike.

Sony DSC-F828, 1/125 sek, f/6,3, 7,1mm (28mm), ISO 100, WB auto. Lahko opazite, kako je fotografija tonsko mnogo bolj očiščena kot posneta s 300D. Za marsikaterega gledalca všečnejša. Barve so žive in to privlači.

Izrez levega dela slike. V tem pogledu se F828 ne more primerjati s EOS 300D. Poglejte kip. Na levi izražena zelena, na desni magenta. Vendar še enkrat poudarjam. To je povečava. In prikaz narejen samo iz pogleda, da ne primerjate jabolk in hrušk, pa če so le te v še tako lepem celofanu in številkah. Kompakt je samo kompakt! Vendar na normalno povečani sliki z očmi povprečnega gledalca te napake ne opazimo.

Razlika je očitna. Toda poudarjam. Primerjava je narejena s kamero, ki je v povsem drugem uporabniškem razredu.

Za konec pa še ena posneta s kamero Canon PS S50, na kateri je bila korektura WB nastavljena na oblačno. Toplejše barve nam dajo bolj realno sliko nočne fotografije. Vendar prav tu je tudi prednost digitalne fotografije. Lahko si nastavitve na kameri priredimo svojemu pogledu na kakovost fotografije. Univerzalnega merila ni. Kakovost fotografije je povsem vaš subjektivni pogled na njo. Zato se ne spuščajte v prevelike razprave o točkah, šumu, bitih, objektivih in raznih nastavitvah. Če vas kamera in slike iz nje zadovoljijo, potem je dobra.

Stran:
 
  • Deli z drugimi:
  • www.facebook.com