Naročite se na enovice

http://www.hp-kartuse.si
http://www.e-fotografija.si/tecaji-delavnice-predavanja,1228.html
http://www.foto-klik.si/
http://www.olympus.si/site/en/c/cameras/om_d_system_cameras/om_d/e_m1x/index.html
http://www.facebook.com/pages/e-Fotografija/201306676587
http://www.cyberstudio.si
>

 

Canon EF-S 18-200mm IS in Tamron 18-270mm Di II VC

Avtor:Matjaž Intihar
27.03.2009 21:41
Stran:

Kakovost slike

Oba objektiva sem preizkusil na Canon EOS 50D. Na spodnjih fotografijah opazimo že pregovorno znano razliko, med objektivi neodvisnih proizvajalcev in tistih dražjih, "originalnih". Canon objektiv ima boljši kontrast in razpon solidnega kakovostnega zapisa med zaslonkami f/5,6 f/8 in f/11 in to v skoraj vseh goriščnih razmerjih zelo enako.
Tamron ima kakovostno razmerje zelo ozko, med zaslonkama f/5,6 in f/8 v širokem kotu in f/8 do f/11 v tele območju. Obenem pa je še opazno večja razlika med zapisom pri odprti in zaprti zaslonki naproti srednjim. Vendar to so dejstva, ki na koncu prinesejo kompromis med obema objektivoma. Tega se zavedajo tudi neodvisni proizvajalci. Za manj denarja se da le redko doseči višjo kakovost, lahko pa se doseže drugačne tehnične karakteristike, večji razpon goriščnic, nižja cena in teža. In marsikomu to več šteje, saj razlike v kakovosti pri svojih fotografijah niti ne opazi, ali mu niti pomembna ni. In obratno, kdor želi kakovost si jo tudi izbere, pa če tudi na račun drugih pomanjkljivosti.
Oba objektiva (Canon še celo nekaj več) imata izraženo vinjetiranje (temnenje robov), kromatska aberacija (zamik barv) pa je za objektive tega "mega zum" razreda lepo korigirana.


Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS (ekv. 35mm 29-320mm)


Canon 18mm (osnovni motiv). Objektiv solidno riše od f/4 pa vse do f/11. Le pri f/3,5 in f/16 in f/22 je opazna slabša ostrina zapisa. V robovih se kakovost zapisa zoži samo na srednje zaslonke.


Canon 18mm od zaslonke f/3.5, f/4, f/5.6 in f/8...


...f/11, f/16 in f/22.


Canon 18mm od zaslonke f/3.5, f/4, f/5.6, f/8, f/11, f/16 in f/22.


Canon 50mm (osnovni motiv). Opazen je v celotnem delu večji kontrast pri Canon objektivu in s tem posledično opazna višja ostrina.


Canon 50mm od zaslonke f/4, f/5.6, f/8, f/11, f/16 in f/22.


Canon 135mm (osnovni motiv).


Canon 135mm od zaslonke f/5.6, f/8, f/11, f/16 in f/22.


Canon 200mm (osnovni motiv). Kontrast je močneje izgubljen šele pri f/22, katero pa bomo pri tej goriščnici le redko kdaj izkoriščali.


Canon 200mm od zaslonke f/5.6, f/8, f/11, f/16 in f/22.



Tamron AF 18-270mm f/3.5-6.3 Di II VC LD Aspherical (IF) MACRO (ekv. 35mm 29-432mm)


Tamron 18mm (osnovni motiv). Pri tej goriščnici se pri Tamron objektivu izogibajte predvsem f/22. Če ne potrebujete najvećje svetlobne moči f/3.5 je priporočljivo zaslonko zapreti na vrednost f/4. Tudi ob robovih slike se opazi, da je Canon objektiv bolj uravnotežen.


Tamron 18mm od zaslonke f/3.5, f/4, f/5.6, f/8...


...f/11, f/16 in f/22.


Tamron 18mm od zaslonke f/3.5, f/4, f/5.6, f/8, f/11, f/16 in f/22.


Tamron 50mm (osnovni motiv)


Tamron 50mm od zaslonke f/4, f/5.6, f/8, f/11, f/16 in f/22. Ozko območje kakovostnega zapisa. Uporabne zaslonke so med f/5.6 in f/11.


Tamron 135mm (osnovni motiv).


Tamron 135mm od zaslonke f/5.6, f/8, f/11, f/16 in f/22.


Tamron 200mm (osnovni motiv). Tudi pri 200mm in 270mm opazimo, da je kakovosten zapis v zelo ozkem področju.


Tamron 200mm od zaslonke f/5.6, f/8, f/11, f/16 in f/22.


Tamron 270mm od zaslonke f/6.3, f/8, f/11, f/16 in f/22.

 

Stran:
 
  • Deli z drugimi:
  • www.facebook.com